غذای ممنوعه سگ
نوشته شده توسط : راکت شو

اگر از یک سگ به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کنید و یا قصد دارید که سگی را وارد زندگی خود کنید باید کسب آگاهی از غذاهای ممنوع برای سگ را جزو اولویت هایتان قرار دهید. توجه داشته باشید که غذای سگ تاثیر مستقیمی بر سلامت او می گذارد. به طوری که کافی است یکی از خوراکی های مضر برای سگ را به او بدهید و بعد در مدت زمان کمی شاهد ناخوش احوالی او خواهید بود؛ البته ناگفته نماند که برخی از مواد غذایی ممنوعه برای سگ ها اثر منفی خود را در دراز مدت نشان می دهند و ممکن است تا آن زمان کار از کار گذشته باشد و آسیبی جدی و حتی جبران ناشدنی به سلامت سگ دوست داشتنی و محبوبتان وارد شود.

برای خرید غذای سگ وارد شوید

با این اوصاف پیشنهاد می دهیم که تیم پتیشا را در مطالعه مقاله غذاهای ممنوعه برای سگ همراهی نمایید تا غذای مضر برای سگ را به طور کامل بشناسید. در این صورت است که کاملاً دستتان می‌آید چه چیزهایی را سگ ها نباید بخورند و با رعایت نکات مطرح شده در این مطلب، سلامتی سگتان را به بهترین نحو تضمین خواهید کرد. با این حساب لیست غذاهای ممنوعه برای سگ در اختیارتان قرار می گیرد که تنها کافی است از آن ها دوری کنید؛ البته جا دارد خاطرنشان کنیم که فروشگاه اینترنتی پتیشا عرضه کننده به روز ترین محصولات برای حیوانات خانگی از جمله سگ ها است که در زمینه تهیه غذاها، تشویقی سگ و سایر ملزومات حیوان های خانگی به یاری تان آمده و فرصتی برای خریدی آسان، مطمئن، متنوع و البته خوش قیمت را فراهم می کند.

در برابر سگ خود مقاومت کنید

 

حال که به بررسی غذاهای ممنوعه برای سگ می پردازیم باید متذکر شویم که آگاهی از این غذاهای مضر تنها یک طرف قضیه است و بخش مهم تر آن در زمان عمل خودش را نشان می دهد. تصور کنید در حال خوردن شیرینی هستید و سگ کوچک و دل فریبتان با آن چشمان زیبا به شما خیره شده و شدیداً دلش می خواهد که این شیرینی خوشمزه و خوش عطر را مزه کند و حتی ممکن است برای قاپیدن خوراکی از دستتان تلاش نیز کند؛ در چنین شرایطی باید خیلی قوی باشید که بتوانید جلوی خود را گرفته و این مواد شیرین را از او دور کنید زیرا همان طور که به گوش شما نیز رسیده شیرینیجات جزو غذاهای ممنوعه برای سگ محسوب می شود که به شدت بر بینایی سگ تاثیر منفی می گذارد؛ در ادامه قصد داریم غذاهای ممنوع برای توله سگ و سایر سگ ها را به طور دقیق بررسی کنیم. بدین صورت فارغ از سن و سال سگ و نژاد آن به لیست غذاهای ممنوعه برای سگ ها دست خواهید یافت که البته رعایت آن برای همه سگ ها لازم است و مثلاً غذاهای ممنوعه برای سگ شیتزو همان است که به عنوان غذاهای ممنوعه برای سگ ژرمن مطرح می شود.

read more





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: